TUT ELLERİMDEN




Ben dünya malını neyleyim
Güneş gözlerinde minicik zerreyim
Sevdanla yanıp tutuşup eriyenim
Tut ellerimden bırakma beni

Sen goncasın gül dalında
Ben gezgin yolcu hayat yolunda
Kısa bir mola için durdum yaınında
Tut ellerimden bırakma beni

Sen damlasın bulutlarda saf ve temiz
Ben garip gezginim kimsesiz
Serpil bedenime sırılsıklam olayım
Tut ellerimden bırakma beni

Sen mor dağlarda ıtırlı çiçek kokusu
Ben bu dağlarda avare gezen birisi
Zor buldum seni mor dağların perisi
Tut ellerimden bırakma beni

Sen mercan kayalıklarında nadide bir inci
Ben bu denizlerde yorgun denizci
Sana ulaşmak için göze aldım vurgunu felci
Tut ellerimden bırakma beni

Sen yıldızsın mehtaplı gecelerde
Ben divane aşık karanlıklar delhizinde
Sevdan bir ışıkmış düştü gönlüme
Tut ellerimden bırakma beni

Sen beyaz meleksin hemde kanatlı
Ben hem ölümlü hem sevdalı
Kovalıyor beni azrail denen atlı
Tut ellerimden bırakma beni

02.09.2009
ALİ EKBER ÇELİK


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "TUT ELLERİMDEN"