Hani bir şiir yazsam

Diyorum hani...!!!
Bir şiir yazsam
Beyaz bir mendilin ucundan tutar gibi
Gemi'nin kıç tarafından;
Martılara simit atar gibi
Ve...
Ne oluyor biliyormusun...??
Gökyüzü kararıyor
Yağmur bulutları toplanıyor
Sanki fırtına kopacak,
Yeryüzü altüst olacakmış gibi
Ve
Diyorum ki kendime...
Bir elmaya kurt düşer gibi 
Sensizlik düşüyor yüreğime
Kemiriyor içten içe,
Her bir hücresini yok edercesine 
Yağmur'mu yağıyor ne
Bulutlar mı ağlıyor 
Yüreğimde ki
Bu sensizliğin yangını ne
Hani diyorum hani
Çiçek bir damla suya
Ben mi yüreğimde ki yangını söndürecek sana
Oysa
Çiçekler solgun
Yüreğimi sorma
O dünden yorgun
Sanırım kurt kemiriyor
Yolun sonu karanlık...
Dedim ya
Beyaz mendilin ucundan tutar 
Martılara simit atar gibi
Oysa
Manifaturacılar
Beyaz mendil satmıyormuş artık
Simitçiler kapıya yazmış
Haftada bir gün tatil
O da bu gün
Ve 
Yüzüme vuran tuzlu su damlacıklarıyla ayılıyorum
Martılar takibi bırakmış
Beyaz mendil 
Azgın dalgalar da boğulmuş
Ve
Başladığım şiirim mi..??
Sonu bir varmış
Bir yokmuş...

Ali Ekber Çelik

23/11/2014

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Hani bir şiir yazsam"