OL DİYORUM OL

Ol diyorum ol
Toprakta filizlenen tohum
Ana rahminde büyüyen cenin
Baş kaldır karanlığa baş kaldır
Güneşe ermek için
Çok vahim günlerden geçyoruz
Çok vahim baş eğme diz çökme
Başını eğer diz çökersen
Sırtından eksik olmaz inenin
Biliyorum derdin büyük  
Omzun düşük dalın  kolun kırık
Bilyorum halsiz ve yorgun bedenin 
Baş kaldırmazsan kesilecek nefesin
Ne kara geceden geçtin ne kara günden
Yoktu yoktu bu günün farkı dünden
Çok çektin çok hegomanyasında olduğun
Faşist  dikta  sömürüden
Gönül bu hiç durmadan atıyor nara
Baş kaldırıyor yobaza cahile karanlığa
Baş eğmiyor diktatöre faşiste empeyalizme
Uyandı görüyor ülkesini talan edeni
Gaz sıktılar olmadı cop vurdular olmadı
Yerde yatanı  temelediler o da olmadı
Tomalarla ezip geçtiler can verdim
Ulan dedim ulan 
Bu VATAN benim
"sairali"
31.05.2013

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "OL DİYORUM OL"