KISA DİZELER



















bu gün...
gönlümdeki kapıların
açılmasını istemiyorum...
çünkü...
menteşeler yağsız kaldı ,
menteşeden çıkan sessler...
beynimdeki nöronları tırmalıyor.
::sairali::

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Güneşin ışıklarını ellerimle tutmak isterdim..
Belki o zaman yüreğim ısınırdı ::sairali::

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Gönül bahçemde rüzgarlar esmiyor artık
Hava da kapalı yağmur yacakmış gibi...
::sairali::


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


GEMİMİ BULDUM SONUNDA
YELKEN AÇACAĞIM UZAKLARA
YELKENCİ MOTORCU MİÇO TAYFA
BU YOLCULUKTA ARKADAŞ BANA
::sairali::


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


Gülmek zordur
şu yaşadığımız hayatta
güldürmekse
ondan daha zor
o zaman gelin
hep beraber
hem gülelim
hem güldürelim
kalpleri kırmadan...
::sairali::


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ellerime verilseydi imkan...
Güneşin şartelini indirirdim
Mustafa Kemal Atatürkün
yaydığı Işığın değeri anlaşılsın diye...


::sairali::


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
küçük dereler birleşmeli
önce büyük bir nehir olmalı
sonra çağlayana dönmeli
yüksek kayalardan dökülen
ve masum bir çocuğa dönmeli
altında ıslanan beden...
::sairali::


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
 
Velhasıl zaman su gibi akıp gidiyor...
Ve biz yine
geçip giden günlerin ardından bakıp...
Vah tüh çekiyoruz..
::sairali::




XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

milletin ağzına sakız olmuş
seni seviyorum diye söylemek
oysa hem zor hem de çok kolaydır
seni seviyorum demek
bu sözü sık kullanan dümbelek
hadi çal ve oyna...
::sairali::


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Köşe kapmaca oynarız hep hayatla...
Hayat bu oyunda hareket halindeki bir köşe...
Bizlerse orta oyuncu..
::sairali::


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Vurgun yemiş gibiyim
Elim ayağım tutmuyor
Gönlümde anlamsız bir sıkıntı
Darlanıyorum bu gün dostlar
::sairali::
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Bölüyorum çarpıyorum topluyorum çıkarıyorum
Yaşamın dört işleminide yapıyorum
Ve yine bir yerlerde bir yanlış
Çünkü sağlamalar doğruyu vermiyor...
::sairali::
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Bizler..
Bakışlarımızla anlatamıyoruz istediklerimizi
Sesimizide kıstılar oda işitilmiyor
::sairali::

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

bir damla yaş süzüldü yanaklarıma
ve oradanda kırlaşan sakallarıma
ben o damlayı silmedim biliyormusun...
bilki... o bir damla gözyaşı kuruyunca
seni unutacağım...
::sairali::


ALİ EKBER ÇELİK

02.01.2011

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "KISA DİZELER"

  1. Adsız Says:
    2 Ocak 2011 23:51

    Bem vindo a 2011 meu querido.
    Abraços.

  2. ALİ EKBER ÇELİK says:
    2 Ocak 2011 23:58

    OBRİGADO PEROLLA FELİZ NATAL