DERGAHINA GELDİM





Dün çocuktum
Bu gün büyüdüm
Zaman denizinde
Çok uzun yüzdüm
Koskoca nehirde
Bir damla suydum
Çoğalıp akmaya
Dergahına geldim
Sevgi sevda
Nedir bilmezdim
Bu yaşıma kadar
Avare gezdim
Yanlız günlerimde
Canımdan bezdim
Gönül bahçende açmaya
Dergahına geldim
Ben avare
Uçan bir arı
Sen yamaçlarda
Çiçeksin sarı
Dağın öbür yamacından
Gördüm seni
Balını tatmaya
Dergahına geldim
Susuz çöllerde
Ben garip yolcu
Sen o çöllerde
Bir hurma ağcı
Çölde bitap düşmüş
Bu garip yolcu
Gölgende dinlenmeye
Dergahına geldim
Ben tohumdum
Sen tarla
Sevda ektik
Geçmiş zamanda
Hasat zamanı
Geldi çattı
Mahsulu toplamaya
Dergahına geldim
Aldığım nefessin
İçtiğim suyum
Belimi büküyor
Hayat denilen oyun
Geçiyor günlerim
Bitiyor ömrüm
Yaşarken can bulmaya
Dergahına geldim
Dizin dizin geldim
Gönül kapına
El yüz sürdüm
Eşiğine taşına
Sevdan düştü
Şu akılsız başıma
Bu sevdayı yaşamaya
Dergahına geldim
Ekberin gönlüne
Düşürdün bir ateş
Aya benzermi
Söyle güneş
Yanan ateş
Döndü kora
Koru canlandırmaya
Dergahına geldim


ALİ EKBER ÇELİK

20.09.2008

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

3 Response to "DERGAHINA GELDİM"

  1. tufan says:
    16 Şubat 2010 22:54

    Sadece hayranlıkla izliyorum sevgili ali ekber,seni tanıdığımdan beri hiç özünden şaşmadan her gün üzerine koyarak yüreğini döküyorsun bu sayfalara.

    Selamlarımı sevgilerimi gönderiyorum,sağlık,huzur ve mutluluklar diliyorum.

    Saygılar sevgiler.

  2. Líricos Olhares says:
    17 Şubat 2010 00:24

    Ali, boa noite, estou chegando hoje de viagem, longo feriado, portanto, a minha ausência, agradeço muito suas visitas, ter-te como amigo aqui é privilégio e prazer. Este poema postado é belo, sincero e virtuoso, bj! Parabéns.

  3. CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) says:
    17 Şubat 2010 07:11

    Emeginize, yüreginize saglık.. Siteme yaptıgınız ziyaret ıcınde ayrıca teşekkür ederim.
    Saygılar..